Varmt!

Nu e det verkligen varmt ute tycker jag, nästan för varmt. Men man får väl njuta nu när vädret äntligen är bra och man slipper regn mm.


Efter Falsterbo Horse Show åkte jag och min syster till Dalarna för att hälsa på släkten lite. Väldigt kul! Fiskade alla dagar då vädret tillät det och vi fick ganska mycket fisk faktiskt. Ett par riktigt stora abborrar som räckte till två middagar. Hur gott som helst! Ser fram emot att träffa er snart igen!


Dagen efter jag kom hem var det jobb igen på 51:an, en krog i byn. Jobbigt men värt för pengarna. Måste verkligen jobba mycket nu så jag får ihop tillräckligt mycket  pengar så jag kan åka till agility VM i september, som kostar mycket. Men vad gör man inte för agility?




Fast att det har varit riktigt varmt har jag kunnat träna lite ändå. Som Annica Aller sa till oss på kursen måste man ju träna när det e varmt ute så att hunden klarar det på tävling också. Samma med regn. Kontaktfält och svängar med Sjöberg som förberedning inför U- SM och vippbrädan, framåt sändande, slalom och hopphinder på båge med Fia. Börjar bli bra nu men det behövs mycket träning.




Igår åkte vi till stranden och solade i tre timmar, skönt och avslappnande! Annars har det bara varit streckinsamling för mig, vill verkligen ha 300 nu i slutet av månaden till VM.


Kristina med vänner har varit i Karlstad och tävlat, grattis till certet med Toss!


Inte någon lång uppdatering denna gång men det blir kanske nästa gång.


Ciao


Kommentarer
Postat av: Stina & Toss

Tack för grattiset!!!! Måste ju uppdatera min blogg det var ju super länge sedan och så har det hänt massor.......I går och i dag har jag varit på kennelläger med Kate - hur kul som helst. Energikakorna har kommit så hör av dig om du behöver till USM. Om vi inte hörs så STORT LYCKA TILL till helgen det kommer att gå JÄTTEBRA!!! Vi håller våra tummar och tassar för er



Kram Kristina

2008-07-29 @ 23:43:33
URL: http://tosseriet.webblogg.se/
Postat av: Jessica & vovvarna

Grattis till fjärdeplatsen på U-SM i helgen!!! Kvala till stora SM lär du & Sjöberg göra ändå, lr hur?! hehe. Ses i Ystad om du ska tävla Fia där? Jag, Nelson & Winston ska dit iaf!

2008-08-03 @ 18:56:46
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=JezzicaS
Postat av: Essi

Stort grattis också från Finland!!! =) Ni är jätte duktiga!!

Vad kul att du ska till VM. Jag ska dit oxå så kanske ses vi där!?!

Kramar!

2008-08-10 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0